I torsdags efter jag och mamma hängt på loppisar så åkte vi till stan för att handla lite saker. Då passade jag på att gå in på Åhléns för att använda två stycken presentkort jag hade. Det visade sig dock vara lättare sagt än gjort, jag hittade denna lilla kanna som passar perfekt att ha mjölk eller grädde i. Men när jag skulle registrera mitt digitala presentkort uppstod det ett problem, kassasystemet ville inte godta saken.
Eftersom jag fått presentkortet samma dag och butiken var så himla vänligt inställda och ville lära sig något nytt fick jag stå där medan chefer och it-avdelningar och annat grejade runt. Man hittade att jag hade ett presentkort men inte hur man skulle registrera det. Men till slut lyckades dem, butiken gav mig en goodiebag som tack för mitt tålamod och att jag fick vänta. Själv skämdes jag mest för att jag strulat, men de var bara glada att de fick detta nu och inte under julhandeln. Jag gick därifrån med en kanna rikare och en jättefin goodiebag så jag var definitivt nöjd jag med.
Vilket bra fint bemötande! Det var en väldigt fin kanna och en fin goodiebag du fick! Så kul 😀 Brukar också skämmas när man stannar upp hela kön men det är ju inte ens fel att saker inte fungerar för dem!
Åh ja inte sant :D, ja det blir så pinsamt 🙂
Vad gulligt gjort ändå att du fick en liten present medans du väntade. Det är nog få ställen som hade gjort på det sättet.
Åh ja eller hur 😀
Så fin kanna du har köpt. Så snällt av dom att ge dig en goodiebag gör ditt tålamod med presentkortet strulade. Så fina saker du fick i den 🙂
Visst är den fin :). Ja inte sant 😀
Den servisen är otroligt fin. Vilken tur iallafall att dom till slut kunde registrera presentkortet.
Ja den är verkligen det, saknar bara tårtfatet samt en serveringsskål nu 🙂
Så fin kanna! Känner som butiken, bättre med problem nu än sen när julhandeln kommer! Och helt rätt att du skulle få något för att du fått vänta! 😀 Hoppas allt är bra med dig! Kram
Visst är den :). Ja absolut, är ju bara jag som tycker sånt där är tufft :-p
Åhh vilken superfin kanna, tur att presentkortet funkade till slut! 😀
Visst är den fin 🙂
Vad tråkigt när sånt krånglar och jag håller med själv tycker man det är lite jobbigt, men vilken tur att det löste sig och vilken fin kanna du köpte. Snäll personal 🙂
Ja fy det är trist :(. Visst är den 😀
Vilken fin kanna, verkligen! Och vad snälla dom var som gav dig en goodiebag också. Fick lite stress bara du nämnde julhandeln. Ajajaj. Måste börja köpa mina julklappar helst igår <3
Verkligen :). Ja du den är nära nu 😮
Men åh vad mysigt med en liten goodiebag❤ Fibt av dem och riktigt serviceinriktat eller hur jag ska uttrycka det.
Ja verkligen 🙂
Men gud vilken bra service av dom!! Sånt gillar jag massor. Proffsigt.
Eller hur :D. Var riktigt nöjd 😀
Kannan är ju verkligen superfin! 😀
Ja det är den 🙂
Förstår jag det att du var nöjd 😀 Bra att det tog tag i det och lät det ta den tid det tog, inte många affärer som hade gjort så..
Ja så himla kul 😀
Vilken söt liten kanna!? Det var ju tur att det löste sig med presentkorten tillsist, även om det råkade vara just ditt köp som fick utgöra lektionen i hanteringen!?
Visst är den :). Ja det var jag riktigt nöjd med 🙂
Skönt att du hittade något fint för presentkortet! Och jätte gulligt av dom att reagera på det sättet och dessutom tacka dig för att du väntade. Låter som väldigt serviceminded personal 🙂
Åh ja är helnöjd :D. Ja det var verkligen hur fint som helst 🙂
Men den var ju hur fin som helst! Fint av personalen att på det sättet be om ursäkt. Sådant gillar jag, när man tar hand om sina kunder ?
Visst är den fin :). Ja eller hur 😀
Nästan så man önskar att saker och ting strular om man får så fina goodiebags. Här är man glad om de ber om ursäkt/beklagar felet osv
Hehe ja så kan man ju se det :). Men så trist att det är så 🙁
Men wow vilken goodiebag den hade man inte tackar nej till! Vilken service liksom, och tänk vad olika det kan vara ifrån butik till butik på service 🙂
Älskar kannan, den är såå fin 🙂
Visst var den bra :D. Ja var så nöjd med dem :). Visst är Mon amie fint 🙂
Ohh så fint gjort av dem, så fin service, snacka om att måna om kunden =D. Fin kannan är
Ja verkligen :). Visst är den fin 🙂
Den kannan såg jag härom dagen. Den är så söt. Ibland kan det vara lönade Att vara besvärlig, men tycker inte du ska skämmas. Som de sa. Hellre nu än mitt i julruschen
Visst är den fin :). Ja absolut 😀
Otroligt bra bemötande.
Åhléns finns tyvärr inte längre här – jo i Umeå – men butiken i Lycksele blev nerlagd för nått år sen.
Åh ja verkligen 🙂